هتل 5 ستاره درویشی
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره درویشی مشهد


هتل مجلل درویشی مشهد دارای اتاق های زیاد با طرح های متنوع است از جمله : اتاق امپریال ،اتاق کوئین ، سوئیت امپریال ،اتاق های ملل ، اتاق های رویال ، دوبلکس چین و.... تمام دکوراسیون و چیدمان این اتاق ها به سبک مدرن چیده شده  و برای زیارت و تفریح بسیار جای مناسبی است، و اماده ی پذیرایی از شما مسافران  گرامی است.این هتل علاوه بر اتاق های گوناگون و مدرن دارای چندین سالن غذا خوری و اماده سرویس دهی به شما میهمانان عزیز است از جمله رستوران هایی که می‌توان در هتل درویشی مشهد نام برد عبارت است از :رستوران روف گاردن ، رستوران اتریوم ، فست فود فیروزه ، چایخانه سنتی برکه ، سالن  صبحانه ارغوان ، کافی شاپ اسپا ، کافی شاپ بیلیارد و...
علاوه بر امکاناتی که  این هتل دارد می‌توانید از مرکز خرید هتل درویشی نیز استفاده کنید که در آنجا انواع برند های معروف را مشاهده و خریداری کنید.از دیگر امکانات هتل میتوان باشگاه بدنسازی و انواع استخر ها و ماساژ ها نام برد ؛ سنگ رودخانه ، جکوزی ، سونا ، حمام سنتی ، دکتر ماهی و سالن ارایش و زیبایی .... که تمامی این امکانات توسط پرسنل مجرب و خبره انجام می‌شوند.

این هتل استراحتگاه مناسبی برای شما و خانواده تان می‌باشد. علاوه بر تمامی امکاناتی که گفته  شده نیز این هتل دارای سالن های ویژه برای مراسم های خاص شما می‌باشد, تالار هایی چون : تالار آیینه ، تالار دیپلمات ، اتاق جلسات این هتل با داشتن  20  طبقه یکی از بلند ترین ساختمان های اقامتی مشهد می‌باشد. این هتل برای شما و خانواده ی عزیزتان ترانسفر فرودگاهی دارد و به راحتی میتوانید به هرکجا که میخواهید بروید . این هتل در حاشیه خیابان امام رضا که منتهی میشود به حرم قرار دارد در واقع در فاصله 1.4 کیلومتری حرم و 10 دقیقه پیاده روی تا حرم دارد. 

راز آسمان پایتختتداعی گر بهترین خاطرات شماست

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری مشهد کلیک کنید.
 





:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین هتل , خرید بلیط چارتری , پکیج لحظه آخری , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: